Известие

Collapse
No announcement yet.

може ли да се освежи акумулатора?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Що се дърлите за глупости.
    Първия отговор беше най-точен!
    Зареждане!
    Симптомите са като по книга!
    Какъв нов акумулатор-какви пет лева!
    Първо заряд!
    Ако не става, чак тогава в кофата и нов!
    Темата за акумулаторите сме я дъвкали многократно.
    Акумулаторите са основно два вида, които се използват в автомобилите:
    Оловно-кисели и тия с желето от сорта на Оптима.
    Вторите не ги обсъждаме.
    Първите вече по принцип всички са с добавка на калций.
    Те на теория не губят вода и за това погрешно ги наричат сухи или необслужваеми.
    Фирмите, които са се изпедерасили като: Бош, Варта, Осрам и пр. нямат тапи или капачки.
    Тоест забравете да си обслужите акумулатора.
    Сериозните като Топ-Ла; ТАБ; Банер и някои други имат въпреки калциевата технология тапи или капачки.
    Ако по някаква причина все пак намалее електролита, то винаги има възможност да бърникаш по него.
    На първия ми Топ-Ла точно три пъти съм му доливал вода. Изкара изкара от 1999 до 2010 година и скапах с него три коли!
    Това нямаше да стане, ако не му бях доливал вода.
    Пак оспамихме темата на човека!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Що се дърлите за глупости.
      Първия отговор беше най-точен!
      Зареждане!
      Симптомите са като по книга!
      Какъв нов акумулатор-какви пет лева!
      Първо заряд!
      Ако не става, чак тогава в кофата и нов!
      Темата за акумулаторите сме я дъвкали многократно.
      Акумулаторите са основно два вида, които се използват в автомобилите:
      Оловно-кисели и тия с желето от сорта на Оптима.
      Вторите не ги обсъждаме.
      Първите вече по принцип всички са с добавка на калций.
      Те на теория не губят вода и за това погрешно ги наричат сухи или необслужваеми.
      Фирмите, които са се изпедерасили като: Бош, Варта, Осрам и пр. нямат тапи или капачки.
      Тоест забравете да си обслужите акумулатора.
      Сериозните като Топ-Ла; ТАБ; Банер и някои други имат въпреки калциевата технология тапи или капачки.
      Ако по някаква причина все пак намалее електролита, то винаги има възможност да бърникаш по него.
      На първия ми Топ-Ла точно три пъти съм му доливал вода. Изкара изкара от 1999 до 2010 година и скапах с него три коли!
      Това нямаше да стане, ако не му бях доливал вода.
      Пак оспамихме темата на човека!
      Така е, потвърждавам и за Топ-лата
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Споко аз скоро видях един дето беше налял дистилирана вода в гелов акумулатор и го беше заредил даже
        Стига бе, егати. А желатин не беше ли добавил поне?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Стига бе, егати. А желатин не беше ли добавил поне?
          Ти остави ми вика "тия тъпаци оставили акумулатора без вода и той умрял - сега ще го покарам така да го заредя и готово" смях голям
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
            Ами то така трябва... Само тука се правим на маймуни и доливаме, доливаме, и ако може да караме с един акумулатор 10-12 години...
            Знаеш ли каква част от един изхвърлен акумулатор може да се рециклира/преработи (тоест не замърсява околната среда)..?
            Дали е случайно, че в пунктовете за отпадъци изхвърлените акумулатори са в отделен контейнер..?
            Или к'во ни дреме за околната среда, важното е, че имаш пари за чисто нов "Бош"...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Ти остави ми вика "тия тъпаци оставили акумулатора без вода и той умрял - сега ще го покарам така да го заредя и готово" смях голям
              Стига бе, това не може да е вярно. Ужас

              ---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 22:11 ----------

              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
              Знаеш ли каква част от един изхвърлен акумулатор може да се рециклира/преработи (тоест не замърсява околната среда)..?
              Дали е случайно, че в пунктовете за отпадъци изхвърлените акумулатори са в отделен контейнер..?
              Или к'во ни дреме за околната среда, важното е, че имаш пари за чисто нов "Бош"...
              Не малка. Ама за да не ги използват наново аз изсипвам киселината преди да ги предам
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                [/COLOR]Не малка. Ама за да не ги използват наново аз изсипвам киселината преди да ги предам
                Къде я изсипваш бре вредител?
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Знаеш ли каква част от един изхвърлен акумулатор може да се рециклира/преработи (тоест не замърсява околната среда)..?
                  Дали е случайно, че в пунктовете за отпадъци изхвърлените акумулатори са в отделен контейнер..?
                  Или к'во ни дреме за околната среда, важното е, че имаш пари за чисто нов "Бош"...
                  Ако знаеш къде да го предадеш "огромна" част от него се рециклира.

                  По-добре от това сульо и пульо да се занимава с шишенца с кви ли не гадости за доливане.
                  Това е и смисълът на напълно затворения акумулатор, да се предпази околната среда, обикновените потребители да нямат достъп до тези вещества, а Вие си носете киселината в спалнята под леглото, ако искате, пък може и некой лев да спестите.
                  "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                  К.М.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                    Знаеш ли каква част от един изхвърлен акумулатор може да се рециклира/преработи (тоест не замърсява околната среда)..?
                    Дали е случайно, че в пунктовете за отпадъци изхвърлените акумулатори са в отделен контейнер..?
                    Или к'во ни дреме за околната среда, важното е, че имаш пари за чисто нов "Бош"...
                    Зная, аз се занимавам с рециклиране на вторични суровини, метали, пластмаса, найлонови, и хартия.... Наясно съм.
                    И на мен, определено ми дреме за околната среда....
                    Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Къде я изсипваш бре вредител?
                      W kanala, дето минава през Орландовци за да стигне до пречиствателната
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                        ...а Вие си носете киселината в спалнята под леглото, ако искате, пък може и некой лев да спестите.
                        Понеже си ме цитирал мен, да не стават грешки - това към мен ли е отправено или по принцип си приказваш..?

                        @aleck: ОК, евала.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Понеже си ме цитирал мен, да не стават грешки - това към мен ли е отправено или по принцип си приказваш..?

                          @aleck: ОК, евала.
                          Към теб основно. Виждам, че разбираш много от опазване на околна среда, в частност от рециклиране.
                          Тези акумулатори не случайно са запечатани.

                          ---------- Post added at 06:47 ---------- Previous post was at 06:46 ----------

                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          W kanala, дето минава през Орландовци за да стигне до пречиствателната
                          Браво, сигурно и маслото сам си сменяш и отработеното го изсипваш в канала пред блока, за да спестиш 7-8 лева за смяната.
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Към теб основно. Виждам, че разбираш много от опазване на околна среда, в частност от рециклиране.
                            Тези акумулатори не случайно са запечатани.

                            ---------- Post added at 06:47 ---------- Previous post was at 06:46 ----------



                            Браво, сигурно и маслото сам си сменяш и отработеното го изсипваш в канала пред блока, за да спестиш 7-8 лева за смяната.
                            Mnogo начетен!!! Киселината докато я изсипя вече е станала на сулфати. А и Бобо е в Орландовци (сега чат ли си). А изгорялото масло, зелени ми друже, наистина аз си го сменям и го използвам за веригата на резачката ми за дърва. А и не съм длъжен да давам 10лв. на сульо и пульо дето печели после лев на литър от изкупуването на изгорялото масло и ми обявява още 10 до 20лв., че съм бил с кора отдолу. А тя не пречи за смяната на маслото. Някакви други забележки?
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Mnogo начетен!!! Киселината докато я изсипя вече е станала на сулфати. А и Бобо е в Орландовци (сега чат ли си). А изгорялото масло, зелени ми друже, наистина аз си го сменям и го използвам за веригата на резачката ми за дърва. А и не съм длъжен да давам 10лв. на сульо и пульо дето печели после лев на литър от изкупуването на изгорялото масло и ми обявява още 10 до 20лв., че съм бил с кора отдолу. А тя не пречи за смяната на маслото. Някакви други забележки?
                              Много добре знам къде е Бобо. Ходих веднъж там, преди около 4 години.
                              И според теб какво става с тези сулфати после?
                              Вкисляваш водата момче, така се надявам да ме разбереш. И това е най -малкото, защото в този бълвоч, който изсипваш има и оловни сулфати, които са силно токсични и слабо разтворими във вода.
                              Изгорелите газове от отработеното масло ще те убият много бързо, надявам се да не режеш често и винаги да си на открито.
                              Маслата се сменят само на регламентирани за целта места и има специален ред за съхранението и предаването за последващото им третиране.
                              Тези неща не са измислени, за да ти вземе някой десетолевката от джоба.
                              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                              К.М.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Що се дърлите за глупости.
                                Първия отговор беше най-точен!
                                Зареждане!
                                Симптомите са като по книга!
                                Какъв нов акумулатор-какви пет лева!
                                Първо заряд!
                                Ако не става, чак тогава в кофата и нов!
                                Темата за акумулаторите сме я дъвкали многократно.
                                Акумулаторите са основно два вида, които се използват в автомобилите:
                                Оловно-кисели и тия с желето от сорта на Оптима.
                                Вторите не ги обсъждаме.
                                Първите вече по принцип всички са с добавка на калций.
                                Те на теория не губят вода и за това погрешно ги наричат сухи или необслужваеми.
                                Фирмите, които са се изпедерасили като: Бош, Варта, Осрам и пр. нямат тапи или капачки.
                                Тоест забравете да си обслужите акумулатора.
                                Сериозните като Топ-Ла; ТАБ; Банер и някои други имат въпреки калциевата технология тапи или капачки.
                                Ако по някаква причина все пак намалее електролита, то винаги има възможност да бърникаш по него.
                                На първия ми Топ-Ла точно три пъти съм му доливал вода. Изкара изкара от 1999 до 2010 година и скапах с него три коли!
                                Това нямаше да стане, ако не му бях доливал вода.
                                Пак оспамихме темата на човека!
                                те тия с желето или така наречения за по-фешън "гел" пак са си точно оловно-киселинни. желето служи да държи абсолютно същия електролит и да не му бяга водата. другата разлика е че зимата стартовия им ток пада драстично. ама са фешън и се харчат
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X